Sider

tirsdag 5. mars 2013

Hagedrømmer.

Med nytt hus følger ny hage, el mangel på en. Jeg brukte utallige timer i min forrige hage..trist å reise fra den.
Her vi bor nå har det bla vært bank og postkontor, så hagen er veldig glissen.

Jeg har begynt på hagedrømmen.

Med blanke ark og fargestifter har jeg kastet meg over oppgaven.

Litt bøker til inspirasjon har jeg også:)



Disse har jeg fått i gave, min tidligere nabo og hagefrende Gry ga meg boken om -Busker og klatrere, Svigerfar og kjæresten kjøpte -Helt grønn? til meg. Disse ploges igjennom stadig:)

Og en gave til meg selv:


Jeg har flere også, har mye og lære. Dyr erfaring og kjøpe helt feil planter el busker.
Jeg gleder meg til første spadetak og vannblemme;)
Med ett blankt ark har jeg mange muligheter, nå kan jeg virkelig slå meg løs!

Legger ved ett bilde av skolejenta vår, hun er så klart den nydeligste!!



Til slutt ett shoppingtips:


Se de kubbelysa da, måtte bare ha!
Ta turen innom Tanja , hun driver Hønsehuset og Labro cafe .

*Klem



1 kommentar:

  1. Så flink du er som får satt deg ned og tegna plan! Vi må ta en hageinspirasjonsdag snart!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails